Ce este Connections by Telekom Romania și de ce să vii și tu la eveniment

Spread the love

Connections powered by Telekom Romania este un eveniment despre mediul online, despre trendurile din digital și despre platformele de social media. Eu voi participa în calitate de speaker și te invit și pe tine să te înscrii pe lista de participanți.

Evenimentul va dura o zi întreagă și va avea loc pe 12 noiembrie la Palatul Universul. Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile și îți poți rezerva locul aici. De ce să vii? Hai să vedem ce zice comunicatul oficial.

Generația Z a crescut cu tehnologia de ultimă generație și impune noile trenduri din domeniul digital. Este conectată 24/7 la platformele digitale precum Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, canale online care reprezintă pentru tinerii ce se regăsesc în această categorie de vârstă principalul mod de interacțiune și comunicare. Potrivit unei cercetări realizată de Google, 65% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani se uită mai mult de 3 ore pe zi la videouri online, 40% își petrec mai mult de 3 ore pe zi pe rețelele sociale, iar 38% își dedică cel puțin 3 ore din zi scrierii de mesaje. Mai mult, 88% dintre aceștia își fac cumpărăturile online, ceea ce determină un interes tot mai ridicat în rândul companiilor pentru înţelegerea factorilor care contează în decizia de cumpărare. Deloc surprinzător, influencerii ocupă un loc tot mai important în procesul de comunicare în rândul tinerei generaţii. Influenceri români, micro-influenceri, profesioniști social media și creatori de conținut digital se întâlnesc laConnections, powered by Telekom”

Despre ce se va vorbi

  • Instrumente digitale care te ajută să te poziționezi și să te promovezi în Social Media;
  • Cum să implementezi cu succes un brief de campanie, care sunt obiectivele pe care trebuie să le aibă o campanie și cum măsori eficient rezultatele acesteia;
  • Cum te poziționezi corect față de știrile false și cum tratezi cu luciditate subiectele din Social Media;
  • Strategii de Search Engine Optimization (SEO) sau cum să scrii pentru roboți, dar mai ales pentru oameni;
  • Sfaturi și trucuri pentru a realiza un video cu impact în Social Media;
  • Cum să spui povești în Social Media cu ajutorul fotografiei.

Acum, eu zic să veniți pentru oamenii care vor fi speakeri la eveniment.

”Printre speakerii prezenţi la eveniment se numără: Victor Kapra, jurnalist și blogger cu peste 20 de ani de experiență, specializat în digital technologies, online marketing și emerging media, Alexandru Negrea, consultant social media și fondator al primului curs social media intensiv din România, Vlad Eftenie, profesor la Universitatea de Arhitectură „Ion Mincu” din București și fotograf ale cărui merite sunt recunoscute atât în țară, cât și în străinătate, Octavian Palade, Event & Content strategist la una dintre cele mai importante publicații dedicate startup-urilor din România, pasionat de gadgeturi și tehnologii IoT, Marian Ionescu (Mariciu), specialist în influencer marketing, cu un istoric important în domeniul relațiilor publice și al comunicării și cu peste 1.000 de vloguri zilnice la activ, Adrian Popescu (Cuza), creator de conținut și vlogger, fondator al unuia dintre cele mai mari proiecte online, Noaptea Târziu, care are în prezent peste 1.5 milioane de subscriberi pe YouTube, Bogdan Nicolai, jurnalist, scenarist, prezentator radio și moderator de evenimente, cu peste 12 ani de experiență în industria radio și TV din România, Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales, Telekom Romania și Ruxandra Vodă, Corporate Communications Director, Telekom Romania.”

Despre ce voi vorbi eu la Connections 2018

Da, cum vă ziceam la început, sunt și eu pe lista de speakeri. O să vă învăț ceva SEO de bază, suficient cât să vă risipesc teama de acest acronim și să vă stârnesc curiozitatea. În cazul în care veți vrea să vă deschideți un blog sau vă va cere vreun angajator abilități de SEO, ar putea să vă ajute. Asta se va întâmpla seara.

În timpul zilei voi vorbi despre cum am ajuns să fiu văzut drept ”influencer” (eu încă mă uit ciudat când mi se zice așa), cu toate că blogul ăsta e mai ”tânăr” decât unele mezeluri pe care le am în frigider. Pe scurt, voi explica cum să muncești în presă aproape un deceniu, să o faci bine și cu pasiune, și apoi să te trezești ”peste noapte” micro-influențator. Toate detaliile sunt aici. See you there?

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.