Așa nu: ING România și importanța PR-ului de criză și a transparenței

Spread the love

Mă enervează companiile cu produse faine care comunică jalnic. Cazul de față: ING Romania și plățile dublate. Degeaba ai o aplicație decentă, plata prin telefon și credite instant dacă atunci când ai probleme nu știi să anunți lumea.

Update 2: ING a trimis un comunicat oficial, în al 12-lea ceas. Situația a fost rezolvată complet în jurul orei 21.00.

Comunicatul integral:

„Luni, 8 octombrie, putin dupa ora 14.00, ING Bank Romania a identificat dublarea unor tranzactii realizate cu cardul si procesate in aceasta zi.

Banca a identificat situatiile urgente ale unor clienti si a discutat cu acestia pentru a corecta tranzactiile si a regla punctual contul clientilor cat mai repede cu putinta. Eroarea a fost confirmata ca fiind una operationala, fara impact asupra altor procesari ale bancii. Clientii nu vor suporta costuri in urma acestei situatii, in comisioane sau taxe.

Toate tranzactiile au fost corectate si sumele reglate pana la ora 21.00 ale aceleiasi zile.

In urma acestei situatii a crescut considerabil volumul de trafic in platforma de internet banking ING Home’Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil in aplicatie.

ING Bank regreta sincer disconfortul pe care clientii l-au resmitit in aceste ore si ia masurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor.”

Update: Pe pagina oficială a ING a apărut un anunț, dar nu se oferă un termen de rezolvare a problemei și de returnare a banilor.

E panică generală pe pagina oficială de Facebook, dar nicio postare legată de această problemă. Sunt client ING și nu am primit niciun SMS, niciun email, niciun fel de înștiințare în acest sens. Transparență zero. PR de criză zero.

Când te joci de-a PR-ul și de-a social media doar când totul e roz (sau portocaliu, în cazul de față), dar nu știi să liniștești oamenii și să le zici ce se întâmplă când ai probleme, te joci cu niște bani pe care s-ar putea să nu-i mai vezi.

Mai ales când nu mai ești singurul jucător de pe piață care pune accent pe zona de smart banking și mobile banking. Mai ales când ai competitori precum Banca Transilvania și BCR (poate chiar și Revolut) care vin din spate cu servicii de ultimă generație și, poate, client service, poate, mai bun

Uite de aia contează o echipă de comunicare brici, ca să nu pierzi clienții pe care ți i-ai strâns cu servicii decente și marketing creativ.

Shame. 🔔 Shame. 🔔 Shame. 🔔 Vedeți comentariile de la postarea de mai jos. 

Facebook Comments

Comments

  1. Pingback: ING România şi problema plăţilor dublate din ultimele 3 zile : Gadget.ro – Hi-Tech Lifestyle

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.